Park View Primary School Xia Men School Trip 2008

Sunday, March 9, 2008

我的第一和二天

我们今天去了钢琴博物馆。我觉的很有趣。因为我们可以看很多钢琴。我也喜欢鼓浪屿。有很多东西很美丽。我学到我们要照顾环境。我很念我的家人,妈咪我会照顾自己的。
邱蒽萱

今天是第二天,我看到很多东西很有趣的。这里的环景也很美丽,我还很想念我的家人。
邱蒽萱

今天是第二天。我们到了泉州。我们看到了很多东西.在那里很开心,可是我还是很想念我的爸爸,妈妈,哥哥,和我的工人应为我现在没人帮我洗衣服.
陈瑞琪.

我是张志凯. 今天,我们到厦门,全周.我也看到很多人在做自己的船.他们也是很力害做船.我今天也是买了一些东西给我的家人.我喜欢和朋友们一起住.

我是楷峻.今天,我们的到泉州去.我看到很多船.我买了五个生肖的金石头和生肖的样送给家人.泉州有一棵代表树.

2 comments:

The man is IAn said...

Annalisa, how is the day at Da Tong Primary School? and how is the weather there? Alicia is in Singapore and she feels so disappointed that can't see you when she is here, but anyway she is only staying here for only two days then she will go back to Malaysia. I'll will call you tonight. You must take care and drink more water and sleep well.
Daddy, Ian and I will pray for you everyday...

With all our loves, mummy

Unknown said...

Hi Kai Jun

This is mummy, how the day today?
Hope you enjoyed the whole trip.
Today, are the first day to join the class with the local students,
hope you enjoy it, make friend with them and learn more culture from them. Ok, will call you later, bye!

Mummy