Park View Primary School Xia Men School Trip 2008

Saturday, March 8, 2008

我是在夏门了!

我今天去很多地方,我很开心。我们去了一个岛,是很好玩的。我们看见了钢琴(很旧的) 很美。我要去睡了,再见!
翔婷。

今天是个可以累死人的一天,可是今天我玩得很开心。我们今天去了一个小岛游玩,它叫作鼓浪屿。我们去了那里的花园和两个钢琴博物馆。总之,我今天玩得很开心(也很累!)。
菡忆。

我今天去夏门,去了很多地方,也很累。我现在睡了。
芯莹

1 comment:

me^^ said...

hanyi's sister: take care of yourself okay.we heard that it's very cold there, so do wear more clothes if neccessary(: we miss you loadsxD have fun and enjoy yourself!
p.s. remember what dad and mum say,and drink more water!!(((: